Klantenservice
Veelgestelde vragen
Bestellen
Nee, je hoeft geen account te hebben om te bestellen. Je kunt gewoon afrekenen als Orangefit gast. Het hebben van een account maakt bestellen de volgende keer wel makkelijker, het bespaart je tijd.
In Nederland, België en Duitsland is de verzending gratis.
Wil je graag jouw Orangefit bestelling in een ander EU land ontvangen? Dan is de verzending vanaf 100 euro gratis, daaronder bedragen de verzendkosten 4,95 euro. Verzendkosten buiten de EU zijn altijd 10 euro.
Vanaf € 75,- kan je één van onze gratis cadeaus uitkiezen. Kies uit een portie Protein, Fit Shaker of onze stijlvolle Eco Bag.
Als je een kortingscode hebt dan kun je deze toepassen tijdens het bestelproces in je winkelwagen.
Je kan onze producten makkelijk en snel bestellen via onze eigen website en via meer dan 750 fysieke verkooppunten in Nederland.
Nee, alleen Europa!
Repeat
De optie waar iedere Orangefitter op wachtte is er! Met Orangefit Repeat heb je 15% voordeel en ontvang je je favo producten automatisch wanneer 't jou uitkomt. Het werkt zo: klik bij je favoriete product op ‘Repeat’. Jij kiest om de hoeveel weken je het product wilt ontvangen.
Op je telefoon opent Repeat in een nieuw venster, op Desktop zie je een popup. Meld je aan, vul je gegevens in en activeer je Repeat. Je eerste bestelling wordt verstuurd op de eerste werkdag na het afsluiten van je Repeat. Daarna ontvang je jouw Repeat op de gekozen interval.
Wil je meerdere producten op Repeat? Dat kan! Per product sluit je een nieuwe Repeat af.
Yes, allemaal mogelijk! Maar hoe? Easy! Ga naar Beheer Repeat → Log in met je Repeat account → Open de gewenste Repeat en klik onderaan op bewerken, pauzeren of annuleren.
Heb je effe? Om te beginnen heb je altijd 15% voordeel op je favo Orangefit producten en gratis verzending. Geen verrassingen, zo easy als het maar kan. Lekker hoor. Je zit nooit meer zonder je omega 3 capsules, green juice, proteïne shakes of andere dagelijkse essentials.
Bij het afsluiten van je Repeat betaal je de eerste bestelling via iDeal. De volgende leveringen worden via automatische incasso afgeschreven. Afschrijven gebeurt binnen enkele dagen na de vernieuwing van je Repeat.
Ben je een Belgische Orangefitter? Neem dan contact met ons op. We kunnen je Repeat telefonisch voor je aanmaken!
Jazeker! Je sluit per product dat je keer op keer wilt ontvangen een nieuwe Repeat af.
Ga naar Beheer Repeat → Log in met je Repeat account → Klik op facturen → Download hier je gewenste factuur.
Leuk dat je zoveel producten wilt Repeaten! Maar bij Repeat kan je inderdaad geen cadeau selecteren. Het 15% voordeel is al een cadeautje van ons 😎
Nee, dat is momenteel nog niet mogelijk.
Account
Zeker! Via deze pagina kan je kiezen voor 'Wachtwoord vergeten'. Hiermee wijzig je jouw wachtwoord.
Dat kan de beste overkomen. Ga naar inlogpagina en klik op 'Je wachtwoord vergeten?'. Binnen no-time ben je weer ingelogd.
Levering
Bestel je op werkdagen voor 21.00 uur? Dan heb je jouw oranje pakketje de volgende dag in huis. Bestel je in het weekend of na vrijdag 21.00 uur? Dan kan je dinsdag genieten van je bestelling.
Zijn er voor jou geen grenzen en bestel je uit een ander land dan Nederland, België of Duitsland? Voor internationale bestellingen moet je rekening houden met een levertijd van 3 tot 5 werkdagen.
Nadat je een bestelling hebt geplaatst ontvang je netjes een Track & Trace link. Hiermee kun je jouw bestelling volgen.
Absoluut, ook die optie bieden we aan.
Ja hoor, geen probleem!
Als je niet thuis bent dan zal PostNL eerst proberen om je bestelling bij de buren af te leveren. Lukt ook dit niet? Dan zal je bestelling worden achtergelaten bij een PostNL afhaalpunt waar het uiterlijk zeven dagen blijft liggen.
Ondanks dat we alle pakketten met veel liefde inpakken is het mogelijk dat je pakket onderweg beschadigd is geraakt. Dit is natuurlijk erg vervelend en lossen we daarom zo snel mogelijk met je op.
Stuur ons via hallo@orangfit.nl of WhatsApp je ordernummer en duidelijke foto's van:
- de doos
- de inhoud
- de beschadiging
Voordat je het weet heb je van ons een antwoord.
Betaling
Je kunt je bestelling veilig afrekenen met de vertrouwde betalingsmogelijkheden iDEAL, PayPal, Klarna, ApplePay Creditcard of Mistercash.
Wil je een factuur van je bestelling ontvangen? Stuur een mail naar hallo@orangefit.nl en wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk je factuur ontvangt.
Retourneren
Ben je niet tevreden over onze producten, dan bieden we je de mogelijkheid om je bestelling te retourneren en je geld terug te ontvangen. Ook geopende verpakkingen nemen we bij Orangefit retour. Hoe dit werkt lees je hieronder.
- Stuur een mail naar hallo@orangefit.nl en laat ons weten dat je wilt retourneren.
- Vul het retourformulier in dat je van ons ontvangt en voeg deze toe aan de retourzending.
- Retourneren mag maximaal binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling.
- Er mogen niet meer dan 5 schepjes uit een verpakking zijn. Verpakkingen worden na ontvangst gewogen.
- De verzendkosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening.
- Retourneren is alleen mogelijk wanneer je een bestelling hebt geplaatst via de Orangefit website.
- Heb je bij je bestelling producten ontvangen zoals een Fit Shaker die behoort tot een pakket, dan dien je ook deze te retourneren.
Orangefit Partnerships
Doe hier een aanvraag en we nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.
Zoek je een Orangefit verkooppunt bij jou in de buurt? Bel ons op 072-5822351 of stuur een mail naar hallo@orangefit.nl en we helpen je snel verder.